خرید کارت اعتباری

دو نوع اصلی کارت اعتباری وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید:

  • کارت های اعتباری پیش پرداخت: این کارت ها با پولی که قبلاً به آنها بارگذاری کرده اید کار می کنند، درست مانند یک کارت نقدی. می توانید از آنها برای خرید در هر جایی که کارت های اعتباری پذیرفته می شوند استفاده کنید، اما برخلاف کارت های اعتباری سنتی، به شما اعتبار داده نمی شود. این بدان معناست که نمی توانید با آنها بیش از پولی که در کارت دارید خرج کنید.
  • کارت های اعتباری: این کارت ها به شما امکان می دهند تا با اعتبار وام بگیرید، به این معنی که می توانید هزینه خرید را بپردازید و بعداً آنها را با بهره بازپرداخت کنید. استفاده از آنها برای ایجاد اعتبار و خریدهای بزرگ می تواند مفید باشد، اما مهم است که از آنها به طور مسئولانه استفاده کنید و هر ماه صورت حسابتان را به موقع پرداخت کنید تا از جریمه های دیرکرد و افزایش نرخ بهره جلوگیری کنید.

کارت های اعتباری

هنگام خرید کارت اعتباری، مهم است که نرخ ها، هزینه ها و ویژگی ها را مقایسه کنید. همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه از کارت استفاده می کنید و چه نوع ویژگی هایی برای شما مهم است. به عنوان مثال، اگر زیاد سفر می کنید، ممکن است کارتی بخواهید که امتیاز سفر یا مزایای سفر را ارائه دهد. اگر بدهی کارت اعتباری دارید، ممکن است کارتی با نرخ بهره پایین بخواهید.